Sou a: Inici / Informació acadèmica / Matrícula / Avaluació quadrimestre en curs i informació de matrícula per al proper quadrimestre

En aquest apartat podràs trobar informació sobre tots els tràmits que afecten tant a l'avaluació del primer quadrimestre del curs 2020-2021 com a la posterior matrícula del segon quadrimestre del curs 2020-2021.

Tràmits previs a la matrícula

(fer instància a través de e-Secretaria(obriu en una finestra nova))

Tràmits posteriors a la matrícula

(fer instància a través de e-Secretaria)

Rendiment

• Limitació de matrícula afectats pel paràmetre de rendiment per 1a vegada: PROPERAMENT
    • Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
    • Grau en Ciències i Tecnologies en l’Edificació

•  Limitació de matrícula afectats pel paràmetre de rendiment per 2a vegada: PROPERAMENT
    • Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
    • Grau en Ciències i Tecnologies en l’Edificació
    • Grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica
El procediment a seguir és fer arribar la seva proposta de matrícula al tutor o tutora que tenen assignat/da fent servir l'aplicació que trobareu a l'enllaç següent (cal validar-se prèviament a la intranet): Accés aplicatiu Tutories Baix RendimentPROPERAMENT

• Estudiants amb proposta de desvinculació. PROPERAMENT Més informació a aquest enllaç

Matrícula

Podeu trobar l'ordre de matrícula que us ha estat assignat a la vostra e-Secretaria a partir del 10 de febrer de 2020.

Docència inclusiva

La UPC ofereix atenció específica a l'estudiantat amb necessitats de suport educatiu amb l'objectiu de garantir la plena inclusió i la igualtat d'oportunitats.

Revisions dels resultats de les avaluacions quadrimestre en curs:

Des de la Direcció de l'Escola s'estableix el calendari següent per a possibles reclamacions als resultats de les avaluacions de les diferents assignatures de les titulacions de grau (sempre i quan el propi professorat estableixi i comuniqui al seu estudiantat una data diferent):
  • Assignatures obligatòries d'ATE i d'EGG:
Cada assignatura ha de fixar un dia d'atenció als estudiants després de la publicació de les qualificacions finals i abans de la reavaluació. També ha de fixar un dia d'atenció als estudiants que s'han presentat a la reavaluació després de la publicació de les qualificacions finals amb la reavaluació inclosa.
  • De la resta de titulacions:
No hi ha una data establerta per part de l'Escola per a aquestes reclamacions, és el professorat de cada assignatura qui ha de comunicar als alumnes el dia i l'hora de publicació de resultats i l'horari d'atenció a possibles reclamacions.

Avaluació curricular d'estudis de grau

El proper dia 4 de febrer de 2021 tindrà lloc la reunió de la Comissió d'Avaluació Curricular dels estudis de grau de l'EPSEB. Els estudiants que vulguin fer arribar alguna sol·licitud adreçada a la Comissió d'Avaluació Curricular hauran de fer-la arribar, mitjançant l'e-Secretaria, abans que finalitzi el dia 3 de febrer de 2021.

Podeu consultar els terminis de presentació de sol·licituds vinculades amb l'avaluació del quadrimestre en curs i la matrícula del proper quadrimestre.