Sou a: Inici / Informació acadèmica / Matrícula / Avaluació quadrimestre en curs i informació de matrícula per al proper quadrimestre

En aquest apartat podràs trobar informació sobre tots els tràmits que afecten tant a l'avaluació del primer quadrimestre del curs 2023-2024 com a la posterior matrícula del segon quadrimestre del curs 2023-2024.

Rendiment

Aquí podeu trobar els llistats d'estudiants amb proposta de desvinculació:

Matrícula

Podeu trobar l'ordre de matrícula que us ha estat assignat a la vostra e-Secretaria a partir de les 12 hores del dia 7 de febrer de 2024.

Docència inclusiva

La UPC ofereix atenció específica a l'estudiantat amb necessitats de suport educatiu amb l'objectiu de garantir la plena inclusió i la igualtat d'oportunitats.

Tràmits previs a la matrícula

(fer instància a través de l'e-Secretaria(obriu en una finestra nova))

Tràmits posteriors a la matrícula

(fer instància a través de l'e-Secretaria)

Els becaris del MEC podran modificar la seva matrícula fins el 23 de febrer de 2024

Revisions dels resultats de les avaluacions quadrimestre en curs:

En el cas que l'estudiant vulgui fer reclamacions als resultats de les avaluacions, ha de tenir en compte:

Assignatures de grau

Cada assignatura ha de fixar un dia d'atenció a l'estudiant després de la publicació de les qualificacions finals i abans de la revaluació. També ha de fixar un dia d'atenció a l'estudiant que s'ha presentat a la revaluació, després de la publicació de les qualificacions finals amb la revaluació inclosa.

Assignatures de màster

El professorat de cada assignatura ha de comunicar a l'estudiant el dia i l'hora de publicació dels resultats i l'horari d'atenció a possibles reclamacions.

Avaluació curricular d'estudis de grau

El proper 6 de febrer de 2024 tindrà lloc la reunió de la Comissió d'Avaluació Curricular dels estudis de grau de l'EPSEB. Els estudiants i les estudiants que vulguin fer arribar alguna sol·licitud adreçada a la Comissió d'Avaluació Curricular hauran de fer-la mitjançant l'e-Secretaria, abans que finalitzi el 2 de febrer de 2024.

Podeu consultar els terminis de presentació de sol·licituds vinculades amb l'avaluació del quadrimestre en curs i la matrícula del proper quadrimestre.