Sou a: Inici / Informació acadèmica / Matrícula / Avaluació quadrimestre en curs i informació de matrícula per al proper quadrimestre

En aquest apartat podràs trobar informació sobre tots els tràmits que afecten tant a l'avaluació del primer quadrimestre del curs 2020-2021 com a la posterior matrícula del segon quadrimestre del curs 2020-2021.

Tràmits previs a la matrícula

(fer instància a través de e-Secretaria(obriu en una finestra nova))

Tràmits posteriors a la matrícula

(fer instància a través de e-Secretaria)

Rendiment

• Limitació de matrícula afectats pel paràmetre de rendiment per 1a vegada: SENSE EFECTE DURANT EL CURS 2020-2021
    • Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
    • Grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica

•  Limitació de matrícula afectats pel paràmetre de rendiment per 2a vegada: SENSE EFECTE DURANT EL CURS 2020-2021
    • Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
    • Grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica
El procediment a seguir és fer arribar la seva proposta de matrícula al tutor o tutora que tenen assignat/da fent servir l'aplicació que trobareu a l'enllaç següent (cal validar-se prèviament a la intranet): Accés aplicatiu Tutories Baix RendimentSENSE EFECTE DURANT EL CURS 2020-2021

• Estudiants amb proposta de desvinculació. PROPERAMENT Més informació a aquest enllaç

Matrícula

Podeu trobar l'ordre de matrícula que us ha estat assignat a la vostra e-Secretaria a partir del 8 de febrer de 2020.

Docència inclusiva

La UPC ofereix atenció específica a l'estudiantat amb necessitats de suport educatiu amb l'objectiu de garantir la plena inclusió i la igualtat d'oportunitats.

Revisions dels resultats de les avaluacions quadrimestre en curs:

En el cas que l'estudiantat vulgui fer reclamacions als resultats de les avaluacions, ha de tenir en compte:

Assignatures de grau

Cada assignatura ha de fixar un dia d'atenció a l'estudiantat després de la publicació de les qualificacions finals i abans de la revaluació. També ha de fixar un dia d'atenció a l'estudiantat que s'ha presentat a la revaluació, després de la publicació de les qualificacions finals amb la revaluació inclosa.

Assignatures de màster

El professorat de cada assignatura ha de comunicar a l'estudiantat el dia i l'hora de publicació de resultats i l'horari d'atenció a possibles reclamacions.

Avaluació curricular d'estudis de grau

El proper dia 4 de febrer de 2021 tindrà lloc la reunió de la Comissió d'Avaluació Curricular dels estudis de grau de l'EPSEB. Els estudiants que vulguin fer arribar alguna sol·licitud adreçada a la Comissió d'Avaluació Curricular hauran de fer-la arribar, mitjançant l'e-Secretaria, abans que finalitzi el dia 3 de febrer de 2021.

Podeu consultar els terminis de presentació de sol·licituds vinculades amb l'avaluació del quadrimestre en curs i la matrícula del proper quadrimestre.