Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021

2020-2021

Ezequiel Bellet, Premi Especial a la Trajectòria Professional 2020 als Premis Catalunya Construcció
El titulat per la UPC en Arquitectura Tècnica, Ezequiel Bellet, serà guardonat amb el Premi el proper durant la celebració de la Nit de la Construcció, organitzada pel Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona (CAATEEB).
Titulada de l’EPSEB Premi Catalunya Construcció 2020 al millor Treball de Fi de Grau
Carla Garcia Pagès, titulada del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, ha estat la guanyadora al millor TFG als premis Catalunya Construcció 2020 que atorga el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB). El premi serà lliura el proper 14 de juliol.
Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
Per a alumnat d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior i de Grau Mitjà d'Edificació i Obra Civil
Joaquín Montón Lecumberri obté, a títol pòstum, una menció honorífica a la trajectòria docent en els premis atorgats pel Consell Social
El Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha publicat el resultat del 24è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària i, entre d’altres, ha atorgat una menció honorífica al nostre professor Joaquín Montón Lecumberri
Joan Olona, professor de l’EPSEB, guardonat amb un dels Premis del Patrimoni Europeu per la Torre de les Aigües del Besòs
La Comissió Europea i la institució Europa Nostra han atorgat un dels premis de Patrimoni Europeu al projecte de la Torre de les Aigües del Besòs, desenvolupat pel col·lectiu multidisciplinar BCN-Besòs Tower-Team, amb la participació del professor Joan Olona.
Carla Garcia Pagès rep el Premi Catalunya Construcció 2020 al millor Treball de Fi de Grau
Titulada del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, la Carla ha estat la guanyadora al millor TFG als premis Catalunya Construcció 2020 que atorga el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB).
Taula rodona: Sostenibilitat en quarantena? Criteris ambientals de la UPC per a fer front a la COVID-19
Aquesta taula rodona tindrà lloc el proper 30 de setembre a les 16h i es podrà seguir en format virtual mitjançant el Canal Youtube UPC.
Setmana de la Dona UPC
La UPC celebrarà la II Setmana de la Dona UPC del 8 al 12 de març 2021. En aquesta edició, la UPC posa l’accent en àmbits com són la perspectiva de gènere en la docència, dones referents en el futur professional de les estudiants UPC i de recent titulades, la participació de la comunitat en l’elaboració del 4t pla d’igualtat de la UPC i en compartir accions i projectes desenvolupats en relació a la igualtat de gènere en la universitat.
UPC Diàlegs sobre Nous materials
Els UPC Diàlegs sobre Nous materials se celebraran el dia 28 d'abril de 2021 de 10 a 13h, es faran de manera híbrida al canal de YouTube d'UPC Diàlegs i a l'Auditori de l'Edifici Vèrtex
Tallers gratuïts de CONEXUS
L'objectiu de l'associació Conexus és la millora del benestar i de la salut de les persones, especialment d'aquelles persones en situació de dificultat, crisi, violència o desigualtat.
Webinar internacional: "Efecte de les condicions topogràfiques del terreny d'acord amb els codis internacionals de disseny sismoressistent"
Activitat en el marc de l'esdeveniment "Viaje Global", dia 4 de maig a les 9 hores (hora de Colòmbia).
El dret a l'habitatge
L'acte de presentació comptarà amb la presència i participació del titulat de l'EPSEB (UPC) l'Hble. Sr. Damià Calvet, conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i serà el dia 13 de maig a les 10 hores pel Canal Youtube del CTESC.
Finalistes I Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
Ja coneixem als equips guanyadors a nivell autonòmic de la primera edició de l'Olimpíada!!
REBUILD. Transformant l'edificació
Congrés Nacional d'Arquitectura Avançada i Construcció 4.0. Del 29 de setembre a l'1 d'octubre de 2020.
BIM Experience 2020
El dia 15 d'octubre tindrà lloc una jornada gratuïta de workshops sobre BIM impartits per videoconferència organitzada pel Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l'Edificació de Barcelona (CAATEEB).
15th International conference on Durabilitiy of Building Materials and Components (DBMC 2020)
El congrés Durabilitiy of Building Materials and Components (DBMC 2020) es celebrarà a la UPC entre el 20 i 23 d'octubre de 2020.
SEAT Innovation Days
El 28 i 29 d'octubre Casa SEAT ofereix dues xerrades sobre innovació
Jornada Connecta’t al Campus Solar. Acció climàtica i autoconsum a la UPC
El 22 d'octubre, d'11 a 12 hores, es durà a terme la jornada d’inauguració de la planta fotovoltaica dels aularis del Campus Nord, on es presentarà la recentment aprovada estratègia d'acció climàtica de la UPC i els objectius que tenim a nivell de país en aquest àmbit. En aquesta jornada participa la professora de l'EPSEB, Montse Bosch.
Jornada "La planificació de la seguretat amb perspectiva de gènere" 2021
El proper 5 de març es durà a terme aquesta Jornada que forma part del programa d'activitats per celebrar el 50 aniversari de la UPC.
Presentació del projecte Nexus
El proper dia 17 de març a les 12 hores es presenta el projecte Nexus. Aquest projecte té com a objectiu establir un vincle entre el món acadèmic, els professionals i les empreses en l'àmbit de l'edificació, i representa una magnífica oportunitat per al desenvolupament conjunt d'activitats, tant docents com de recerca.