Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Jornada "La planificació de la seguretat amb perspectiva de gènere" 2021

Jornada "La planificació de la seguretat amb perspectiva de gènere" 2021

El proper 5 de març es durà a terme aquesta Jornada que forma part del programa d'activitats per celebrar el 50 aniversari de la UPC.
Jornada "La planificació de la seguretat amb perspectiva de gènere" 2021

Les jornades "Planificació de la seguretat amb perspectiva de gènere" tenen la finalitat de donar la visibilitat i conèixer l'experiència de dones que treballen a la seguretat pública i privada, conèixer iniciatives, estudis i practiques que tenen en compte la visió de gènere per a la prevenció del delicte i la planificació de la seguretat.

Els destinataris de les jornades són els professionals de la seguretat pública i privada, personal de l'administració estatal, autonòmica o local, estudiantat i professorat de grau, màster o doctorat i qualsevol persona que pogués estar interessada en implantar mesures de seguretat amb perspectiva de gènere.

Aquesta jornada es farà en format en línia, i cal inscripció prèvia, per rebre l'enllaç d'accés. El termini d'inscripcions finalitza el dia 2 de març a les 23.59 hores.