Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Webinar internacional: "Efecte de les condicions topogràfiques del terreny d'acord amb els codis internacionals de disseny sismoressistent"

Activitat en el marc de l'esdeveniment "Viaje Global", dia 4 de maig a les 9 hores (hora de Colòmbia).

"Viaje Global" és una estratègia interinstitucional pel foment de la internacionalització a casa.

Conferenciants del Webinar:

• Edgar Giovanny Díaz, Doctor in Engineering Sciences en la Escuela de Ingeniería Civil de la Pontificia Universidad Catolica de Valparaiso (Xile).

• Cesar Fresneda Saldarriaga, Magíster en Geotecnia en el Departamento de Civil y Ambiental de la Universidad de la Costa (Colòmbia).

Link d'inscripció:  https://forms.office.com/r/nuJ9ZBWxrx

Dia 4 de mayo a las 9 hores (hora de Colòmbia)