2020-2021

L'objectiu d'aquest concurs de dibuix és fomentar l'estudi i difusió de l'obra de l'arquitecte Josep M. Jujol mitjançant la representació d'una de les seves obres. En aquesta primera edició, la "Torre Gibert" de Sant Joan Despí.

El Programa Academy d'ACCIONA és una experiència per a joves a punt d'acabar els seus estudis universitaris de grau.

El Laboratori del Foc hi participa amb un breu webinar sobre nanotecnologia aplicada a la construcció.

Aproximació a la transformació social del districte de Nou Barris de Barcelona durant el primer franquisme a través dels Padrons Municipals d'Habitatge (1940-1960)

La Technische Universität Darmstadt anuncia el curs "RILEM": Online course Computational Methods for Building Physics and Construction Materials. Aquest curs és gratuït per a l'estudiantat de la UPC.

Es pot triar entre 25 idiomes i diversos nivells. Es pot fer ús de la plataforma d'aprenentatge durant 6 mesos.

Aquesta exposició, coordinada pel professor del màster Oriol Hostech, és de l'estudiantat del Màster de Restauració de Monuments del curs 2018-2019

El programa Emprèn UPC va posar en marxa un itinerari d'emprenedoria de 10 sessions impartides per experts en diferents àmbits, en format en línia.