Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021

Jornades de Debat: co-disseny i co-fabricació a l'arquitectura
Es duran a terme el dissabte dia 8 de maig de 10 a 14 hores.
International Conference on Bio-Based Building Materials (ICBBM)
Del 16 al 18 de juny es durà a terme a l’EPSEB la 4a edició del ICBBM, un fòrum internacional per a la difusió i intercanvi d'informació sobre biomaterials per a la construcció.
Jornada Lignomad 21
Jornada de la xarxa Lignomad que volem que sigui un homenatge pòstum al seu estimat company Joaquín Montón.
Premis TFG per als titutats d'Arquitectura Tècnica i Edificació. Edició 2020
Des del Consejo General de la Arquitectura Tècnica de España (CGATE) es desitja premiar als estudiants d'Arquitectura Tècnica i Edificació que es van titular durant l'any 2019.
World Data Viz Challenge 2020
Concurs que organitzen de manera conjunta els ajuntaments de Barcelona i de la ciutat japonesa de Kobe. Pot participar tota persona amb habilitats i capacitat per treballar amb dades obertes, analitzar-les i visualitzar-les.
Concurs de Millor Idea 2021
La xarxa CESAER ha obert una convocatòria per al Concurs de Millor Idea 2021, donant la possibilitat a equips d'estudiants (de nivell grau, màster o doctorat) de dissenyar i mostrar les seves idees sobre com la ciència i la tecnologia contribueixen a la sostenibilitat.
Hackathon de geolocalització
Aquest hackathon té com a objectiu millorar la precisió de la geolocalització per obtenir una nova base de dades de mobilitat urbana. Els guanyadors tindran un premi de 750 €.
Convocatòries d’ajuts del Consejo General de Colegios Oficiales de Aparejadores y Arquitectos Técnicos
El Consejo General de Colegios Oficiales de Aparejadores y Arquitectos Técnicos (CGATE) convoca ajuts per a doctorands i doctorandes i per a l'organització de congressos
Premis TFG 2021 del Consejo General de la Arquitectura Técnica de España
Des del Consejo General de la Arquitectura Técnica de España (CGATE) es vol premiar al millor TFG d'Arquitectura Tècnica i Edificació.
Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
Ja coneixem als equips guanyadors a nivell autonòmic d'aquesta primera edició de l'Olimpíada!!!!
Convocada la 18a edició dels Premis Catalunya Construcció
Aquests guardons, oberts a tot el sector, van néixer l'any 2004 i compten amb el suport del Consell de Col·legis d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Catalunya i d'Arquinfad.
10th Roca Internacional Desing Contest
El concurs repta els participants a desenvolupar solucions que responguin als objectius de l'Agenda 2030.
Premi de dibuix “Càtedra Jujol – Rosa Gres”
L'objectiu d'aquest concurs de dibuix és fomentar l'estudi i difusió de l'obra de l'arquitecte Josep M. Jujol mitjançant la representació d'una de les seves obres. En aquesta primera edició, la "Torre Gibert" de Sant Joan Despí.
IV Edició ACCIONA Academy
El Programa Academy d'ACCIONA és una experiència per a joves a punt d'acabar els seus estudis universitaris de grau.
Acte de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés de grau
El dia 1 d’octubre de 2020 va tenir lloc l’acte de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés de grau a l’EPSEB.
Acte de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés de màster
Durant el mes de setembre van tenir lloc els actes de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés dels màsters de l’EPSEB.
Acte de Benvinguda a l’estudiantat incoming
El dia 14 de setembre va tenir lloc l’acte de Benvinguda a l’estudiantat incoming a l’EPSEB en dues sessions, una en castellà i l’antre en anglès.
Curs introductori per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB
Del 14 al 30 de setembre es durà a terme un curs gratuït introductori de Matemàtiques i de Física dirigit a l'estudiantat nou dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. Aula S-2
Nit de la Recerca 2020
El Laboratori del Foc hi participa amb un breu webinar sobre nanotecnologia aplicada a la construcció.
Treball, immigració i habitatge
Aproximació a la transformació social del districte de Nou Barris de Barcelona durant el primer franquisme a través dels Padrons Municipals d'Habitatge (1940-1960)