Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Acte de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés de màster

Acte de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés de màster

Durant el mes de setembre van tenir lloc els actes de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés dels màsters de l’EPSEB.
Acte de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés de màster

Es van fer els dies següents:

• Dia 14 de setembre, als estudiants de màster universitari en Construcció Avançada en l’Edificació i màster universitari en Diagnosi i Tècniques d’Intervenció en l’Edificació.

• Dia 15 de setembre, als estudiants de màster universitari en Gestió de l’Edificació i màster universitari en Seguretat i Salut Laboral: Prevenció de Riscos Laborals

Aquesta sessió contempla una xerrada col·lectiva, per part dels caps d’estudi dels màsters, on es solen desenvolupar preguntes i dubtes del nou estudiantat.

Als assistents se’ls fa lliurament de la Guia de Benvinguda a l’EPSEB.