Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Curs introductori per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB

Curs introductori per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB

Del 14 al 30 de setembre es durà a terme un curs gratuït introductori de Matemàtiques i de Física dirigit a l'estudiantat nou dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. Aula S-2
Curs introductori per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB

Del 14 al 30 de setembre s'han programat uns cursos introductoris per a estudiantat nou dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. Aquests cursos, que són gratuïts, es realitzaran les setmanes prèvies a l'inici de curs (el 5 d'octubre) de l'estudiantat de primer.

L'objectiu de l'oferta formativa és consolidar els coneixements en els temes de batxillerat que seran més útils en el primer curs del graus. Està pensat, doncs, per a aquell estudiantat que necessiti reforç en aquestes matèries.

Per poder realitzar els cursos és imprescindible inscriure's Formulari d'inscripció

S'han programat dos grups per a cada matèria, el grup 1 tindrà classe els dilluns i dimecres i el grup 2 els dimarts i dijous. En el cas del grup 1 les classes s'inicien el 14 de setembre i acaben el 30 de setembre. En el cas del grup 2, les classes s'inicien el 15 de setembre i s'acaben el 29 de setembre, ja que el dia 24 és festiu a Barcelona. Les quatre hores de menys que te el grup 2 respecte a l'1 es programaran una vegada iniciat el curs i d'acord amb l'estudiantat inscrit.

En quant als horaris són iguals en ambdós grups, l'assignatura de Matemàtiques es farà de 15 a 17 hores i la de Física de 17 a 19 hores.

Ambdós grups faran les classes a l'aula S.2 (al soterrani).

Grup 1 tancat

Grup 2