Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / 10th Roca Internacional Desing Contest

10th Roca Internacional Desing Contest

El concurs repta els participants a desenvolupar solucions que responguin als objectius de l'Agenda 2030.
10th Roca Internacional Desing Contest

Volem informar-vos sobre la desena edició de jumpthegap Roca International Design Contest.

Enguany el concurs repta els participants a desenvolupar solucions que responguin als objectius de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible, amb projectes tecnològicament viables i que mostrin diversitat, sostenibilitat, atemporalitat i adaptabilitat.

Jumpthegap està profundament compromès amb el suport a les noves generacions de dissenyadors i arquitectes i ara, més que mai, creu que poden oferir solucions reals i progressistes que ens permetin construir un futur millor. Els participants en el concurs obtenen una plataforma internacional per desenvolupar i mostrar el seu talent i oportunitats que s'estenen més enllà de 2021, amb finalistes i guanyadors convidats a presentar els seus projectes en una sèrie de taules rodones públiques i debats amb àmplia visibilitat a tot el món. Per als estudiants, aquesta és una gran oportunitat per complementar l'educació formal amb experiència pràctica. 17.000 euros en premis.

Termini d'inscripció i enviament de projectes del 3 de maig al 3 de juny de 2021 a través del web del concurs https://www.jumpthegap.net/.

La informació més rellevant la podeu veure aqui.

arxivat sota: