Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021

2020-2021

Tallers i propostes formatives sobre Igualtat i Inclusió adreçats a PDI i PAS de la UPC
Les inscripcions són a través de l'ICE en el cas del PDI i del SDP en el cas del PAS.
Programa RILEM de la TU Darmstadt
La Technische Universität Darmstadt anuncia el curs "RILEM": Online course Computational Methods for Building Physics and Construction Materials. Aquest curs és gratuït per a l'estudiantat de la UPC.
Curs online “From value capture to value sharing - Designing business models for shared value”
Curs organitzat per la Aalto University i ofertat en el marc de la Universitat europea Unite! en la que participa la UPC
Els pisos modernistes de l’Eixample: espais de vida i espais de representació
Taula rodona el 21 d'abril de 2021 a les 19 hores. Hi participaran la Dra. Teresa-M. Sala, professora Universitat de Barcelona, la Dra. Maribel Rosselló, professora UPC, i el Dr. Joan Molet, professor Universitat de Barcelona. Moderarà Pilar Vélez, directora del Museu del Disseny de Barcelona.
Sessió tècnica sobre control de proteccions solars
El proper 27 d’abril a les 18h en Juan Villar, arquitecte tècnic especialitzat en proteccions solars que treballa a Somfy, ens parlarà del control automatitzat de les proteccions solars.
Cursos d'idiomes en línia
Es pot triar entre 25 idiomes i diversos nivells. Es pot fer ús de la plataforma d'aprenentatge durant 6 mesos.
Curs en línia sobre construcció amb fusta
Vols participar al curs en línia sobre construcció amb fusta que es farà del 17 al 21 de maig?
Sessió tècnica: ventilació mecànica
Es va relitzar una sessió tècnica online sobre ventilació mecànica. Amb la presència de Guim Castrillo, arquitecte tècnic especialitzat en el tema.
Treballs de l'assignatura "Construcció en fusta en el segle XXI" de MUCAE
Aquesta exposició és un recull dels fantàstics treballs que l'estudiantat d’aquesta assignatura ha fet i que va presentar, ara fa uns dies, a classe.
20 anys de cooperació a l’EPSEB
Presentació de l’exposició per part de les professores que l’organitzen, Ana Lacasta i Montse Bosch.
Del Pla de Palau a la Ciutadella
Aquesta exposició, coordinada pel professor del màster Oriol Hostech, és de l'estudiantat del Màster de Restauració de Monuments del curs 2018-2019
EMPRÈN>>UPC
El programa Emprèn UPC va posar en marxa un itinerari d'emprenedoria de 10 sessions impartides per experts en diferents àmbits, en format en línia.
10a edició Networking Talent Day. Recerca i Innovació.
UPC Alumni va organitzar la 10a ediciódel Networking Talent Day - eNTD. Enguany el focus va estar posat en la Recerca i la Innovació.
Club EPSEB Alumni: oportunitats laborals a l’empresa CBRE
Sessió organitzada pel Club EPSEB Alumni, diversos membres de l'empresa van explicar en què consisteix la seva feina i quins perfils professionals estan buscant.
Presentació de l'estudi sociològic de l'arquitectura tècnica 2020
El Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB) amb la col·laboració del Consell Català d'Aparelladors, va presentar els resultats d'un estudi que tenia l'objectiu de conèixer el dia a dia de la realitat de la professió i les possibles tendències de futur.
WEBINAR: Apren a estudiar. Tècniques d'estudi per a universitaris
En aquest taller vam conèixer com funciona l’aprenentatge.
Jornada de Portes Obertes EGG
Les Jornades de Portes Obertes (JPO) són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.
Xerrada a l'escola Ginebró
El dia 26 de maig es va realitzar una xerrada a l'escola Ginebró (Llinars del Vallés)
ENTER a la UPC sobre Enginyeria Civil
Vam proposar una activitat d'orientació, en format virtual, per conèixer què hi ha al darrera l'àmbit de coneixement de l'enginyeria civil, i identificar els diferents graus universitaris que en formem part.
Sessió informativa MUGE
Les sessions informatives de màster són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.