2020-2021

El Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB) amb la col·laboració del Consell Català d'Aparelladors, va presentar els resultats d'un estudi que tenia l'objectiu de conèixer el dia a dia de la realitat de la professió i les possibles tendències de futur.

Les Jornades de Portes Obertes (JPO) són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.

Vam proposar una activitat d'orientació, en format virtual, per conèixer què hi ha al darrera l'àmbit de coneixement de l'enginyeria civil, i identificar els diferents graus universitaris que en formem part.

Les sessions informatives de màster són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.

Què vam oferir? Vam proposar una activitat d'orientació, en format virtual, per conèixer què hi ha al darrera l'àmbit de coneixement de l'arquitectura i l'urbanisme i l'edificació, i identificar els diferents graus universitaris que en formem part.

La V Feria Estudiar en España - Marruecos, va ser organitzada pel SEPIE (Servicio Español para la Internacionalizacion de la Educación), amb la col·laboració de la Consejería de Educación en Marruecos i l'Instituto Cervantes.

El dia 27 de gener es va realitzar una xerrada a l'escola Isabel de Villena (Esplugues de Llobregat) per promocionar el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació