Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / ENTER a la UPC sobre Enginyeria Civil

ENTER a la UPC sobre Enginyeria Civil

Vam proposar una activitat d'orientació, en format virtual, per conèixer què hi ha al darrera l'àmbit de coneixement de l'enginyeria civil, i identificar els diferents graus universitaris que en formem part.
ENTER a la UPC sobre Enginyeria Civil

A qui s’adreçava? A l’alumnat de batxillerat i CFGS i al professorat de secundària i les famílies.

Ponents

• Esther Real Saladrigas, directora de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)
  • David Parcerisa Duocastella, secretari acadèmic de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)
  • Felipe Buil Pozuelo, professor de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)