2020-2021

La Universitat Politècnica de Catalunya ofereix atenció específica a l'estudiantat amb necessitats de suport educatiu amb l'objectiu de garantir la plena inclusió i la igualtat d'oportunitats.

Es tracta de col·laboracions que contribueixen a millorar el funcionament i les activitats d'entitats socials del nostre entorn, a partir de la vinculació de l'estudiant amb una entitat per oferir suport tecnològic, formació als usuaris o membres de l'entitat, disseny de pàgines web o aplicacions, suport en comunicació 2.0 (xarxes socials, disseny gràfic, web), etc.

La UPC celebrarà la II Setmana de la Dona UPC del 8 al 12 de març 2021. En aquesta edició, la UPC posa l’accent en àmbits com són la perspectiva de gènere en la docència, dones referents en el futur professional de les estudiants UPC i de recent titulades, la participació de la comunitat en l’elaboració del 4t pla d’igualtat de la UPC i en compartir accions i projectes desenvolupats en relació a la igualtat de gènere en la universitat.

Al Laboratori del Foc de l'EPSEB us ensenyarem els experiments que fem per analitzar el comportament dels materials enfront del foc i us explicarem les investigacions que estem fent per desenvolupar materials amb un millor comportament en cas d'incendi.

Aquí STEAM UPC és una iniciativa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per atreure talent femení als estudis de tecnologia i enginyeria, adreçada específicament a noies d’entre 9 i 14 anys de Catalunya.

Obtenció de models 3D a partir de fotografies efectuades amb qualsevol tipus de càmera digital, incloses les que es troben als telèfons mòbils, a partir de programes informàtics lliures o d'accés permès.

En el Laboratori de Materials de l'EPSEB vam experimentar com es comporta un morter de terra, variant les proporcions dels seus components: aglomerat, àrid i aigua. És una activitat experimental, on l'alumne haurà de mesurar, dosificar i pastar morters.