Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Carla Garcia Pagès rep el Premi Catalunya Construcció 2020 al millor Treball de Fi de Grau

Titulada del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, la Carla ha estat la guanyadora al millor TFG als premis Catalunya Construcció 2020 que atorga el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB).

El TFG, titulat "Art, arquitectura i construcció a l'Institut de Flamenco Flora Albaicín a Barcelona", va ser tutoritzat pels professors Joaquín Montón i Ana M. Lacasta, utilitza els coneixements tècnics del món de la construcció i els seus materials per aplicar-los en entorns dedicats a l'art, la música i la dansa. Es plantegen interrogants i s'extreuen dades científiques sobre el comportament d'una sala on es realitza una activitat i concretament la sala de ball de l'Institut de Flamenco Flora Albaicín de Barcelona.

El jurat ha volgut reconèixer en aquest treball la gran passió, il·lusió que l'autora ha posat en el plantejament i resolució d'aquest treball, el qual es desenvolupa amb gran sensibilitat i alhora amb rigor científic.

Els premis, atorgats pel CAATEEB, que compten amb el suport del Consell de Col·legis d'Aparelladors de Catalunya i d'Arquinfad, van ser entregats el 14 de juliol de 2021, en un acte que va haver de ser ajornat amb motiu de la pandèmia

L'acte dels Premis Catalunya Construcció 2020 va ser retransmès per youtube, aquí podeu veure el moment en que la Carla, acompanyada de la tutora del seu projecte, la professora Ana Lacasta, i de la vídua del professor Joaquín Montón, al que es va homenatjar, recollien el premi de la mà de la directora de l'EPSEB, Inma Rodríguez.