Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Presentació del projecte Nexus

Presentació del projecte Nexus

El proper dia 17 de març a les 12 hores es presenta el projecte Nexus. Aquest projecte té com a objectiu establir un vincle entre el món acadèmic, els professionals i les empreses en l'àmbit de l'edificació, i representa una magnífica oportunitat per al desenvolupament conjunt d'activitats, tant docents com de recerca.
Presentació del projecte Nexus

Recentment, el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), Francesc Torres, i el president del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB), Celestí Ventura, van signar un conveni de col·laboració per impulsar el projecte Nexus, amb el qual es vol facilitar la transferència tecnològica cap a la indústria de la construcció.

El projecte permetrà, entre d'altres, l'organització de visites a edificis emblemàtics, en construcció o rehabilitació, la realització de treballs de fi de grau i màster i el desenvolupament de línies de recerca.

El proper dimecres 17 de març a les 12 hores, el president del CAATEEB, Celestí Ventura, i la directora de l'EPSEB, Inmaculada Rodríguez Cantalapiedra, ens presentaran el projecte i ens explicaran com participar.

Enllaç a la sessió: https://meet.google.com/hyh-tkxx-wcq

T'interessa participar? Inscriu-te!