Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Joaquín Montón Lecumberri obté, a títol pòstum, una menció honorífica a la trajectòria docent en els premis atorgats pel Consell Social

El Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha publicat el resultat del 24è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària i, entre d’altres, ha atorgat una menció honorífica al nostre professor Joaquín Montón Lecumberri

El jurat de 24è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària ha acordat fer una menció honorífica, a títol pòstum, a la trajectòria docent de Joaquín Montón Lecumberri, que ens va deixar el juliol passat. D’ell, el jurat ha destacat la gran capacitat de comunicació, la qualitat humana, l’accessibilitat i la passió per la docència que desprenia, aspectes que el van portar a ser admirat com a mestre i mentor de joves docents.

Aquest premi es va sol·licitar a iniciativa d’un grup de professorat de l’àmbit dels materials del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura, que va voler fer aquest últim homenatge a l’amic que havia marxat. A la sol·licitud van voler sumar el suport de tots aquells que ho van voler i en menys de dues setmanes es van recollir 750 signatures.

El Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, instituït i atorgat pel Consell Social de la UPC, té com a finalitat incentivar l’excel·lència de la funció docent mitjançant el reconeixement de la bona docència a la UPC. El Premi té una periodicitat anual.