Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Finalistes I Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"

Finalistes I Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"

Ja coneixem als equips guanyadors a nivell autonòmic de la primera edició de l'Olimpíada!!
Finalistes I Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"

Guanyadors semifinal autonòmica

Dels 22 equips que s'hi van presentar en aquesta edició, es van preseleccionar 9.

El dia 10 de maig, aquests 9 equips van tenir l'oportunitat de defensar el seu projecte davant el tribunal format per:

• Sr. Jerome Barrau, professor de la Universitat de Lleida
  • Sra. Montserrat Bosch, professora de la Universitat Politècnica de Catalunya
  • Sr. Enric Peña, professor de la Universitat Ramon Llull
  • Sr. Jordi Soler, professor de la Universitat de Girona

Vídeos guanyadors

PRIMER PREMI Categoria Educació Secundària Obligatòria (ESO)
Projecte: NÀRNIA HOUSE
Centre: Institut Escola de Castellterçol (Castellterçol - Barcelona).
Membres de l'equip: Octavi Creus Rovira, Nhamâ Queralt Vidigal Gómez, Isolda Sosa Brugarolas, Joaquim Viu Doménech i Carla Vizcaino Aubach
Professora coordinadora del projecte: Karina Vercher Gonzàlez

PRIMER PREMI Categoria CFGS d'Edificació i Obra Civil
Projecte: M.E.R.C.H. HAUS
Centre: Institut Torre Vicens (Lleida).
Membres de l'equip: Carles Llovera Freixanet, Marc Mateo Gómez, Eusebiu Mircea Stef, Hugo Pueyo Mateos i Roc Sastre Terrats
Professors coordinadors del projecte: Xavi Baches Lumbierres i Maragda Peguero Regué

PRIMER PREMI Categoria CFGM d'Edificació i Obra Civil
Projecte: BIOCONSTRUCCIÓ D'UNA CASA A SANT VICENÇ DE CASTELLET
Centre: Institut Castellet (Sant Vicenç de Castellet - Barcelona).
Membres de l'equip: Marc Nieto Barbastro i Noureddine Ouahhoud El Allaoui
Professors coordinadors del projecte: José Bonache Albacete i Remí Viladrich

PRIMER PREMI Categoria BATXILLERAT

Projecte: CONSTRUÏM AMB TERRA
Centre: Col·legi Santa Teresa de Lisieux (Barcelona).
Membres de l'equip: Gerard Montanyà Coma i Carlos Pla Bagur
Professora coordinadora del projecte: Noemí Navarrete Arias

Els projectes guanyadors de les categories ESO, Batxillerat i CFGS es presentaran a la final estatal el 22 de juny. Durant aquesta convocatòria els projectes dels Cicles Formatius de Grau Mitjà no es podran presentar a la final estatal, però el curs vinent ja podran.

• A nivell autonòmic el premi per a l'equip finalista de cada categoria serà per un valor de 250 €.
  • A nivell estatal el premi per a l'equip guanyador de cada categoria serà de 1000 €.

Organització

Olimpíada organitzada per la Conferència de Directors d'Arquitectura Tècnica i Enginyeria d'Edificació (CODATIE) amb la col·laboració de les universitats catalanes que imparteixen el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació:

Amb la col·laboració del