2019-2020

Construjove és una jornada dedicada als estudiats d'arquitectura tècnica o acabats de titular per donar a conèixer les sortides professionals.

El Servei de Carreres Professionals d'UPC Alumni va prendre la decisió de dur a terme les activitats de docència presencial mitjançant la modalitat en línia amb motiu de l'estat d'alarma del COVID-19

El projecte de recerca BARRIO va organitzar el seminari "La suburbanització de la classe treballadora: vivenda, inmigració i acció col·lectiva en la Gran Barcelona, 1914-1975".

Aquesta exposició, coordinada pel professor del màster Oriol Hostech, és de l'estudiantat del Màster de Restauració de Monuments del curs 2018-2019, i es va centrar en la zona de la Barceloneta entre Pla de Palau a la Ciutadella.

El passat dimecres 9 d'octubre es va inaugurar l'exposició Barcelona Flashback.

Les Jornades de Portes Obertes (JPO) són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.