Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / II Jornades sobre "Turisme, Gènere i Nació: una perspectiva post-colonial"

II Jornades sobre "Turisme, Gènere i Nació: una perspectiva post-colonial"

La sessió del 26 de juny es va centrar en Turisme, arquitectura i paisatge
II Jornades sobre "Turisme, Gènere i Nació: una perspectiva post-colonial"

La sessió del 26 de juny es va centrar en Turisme, arquitectura i paisatge amb les següents ponències:

• Turismo, arquitectura regionalista y el anhelo de una vida más auténtica. Eric Storm (Universiteit Leiden)
  • La otra casa mediterránea. La arquitectura del turismo y Referentes tradicionales. Maribel Rosselló (Universidad Politécnica de Cataluña)
  • El teatro, el director, los actores y los espectadores: S'Agaró, Costa Brava. Nadia Fava (Universidad de Girona)
  • Una peculiar forma de colonizar el territorio: arquitectura, turismo y paisaje en el primer Franquismo. Carmen Gil de Arriba (Universidad de Cantabria)

Les sessions es van desenvolupar amb la plataforma Zoom.