Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / Fira de la Rehabilitació 2019

Fira de la Rehabilitació 2019

Del 07 al 11 d'octubre, es va celebrar la Fira de la Rehabilitació, on l'EPSEB va participar amb un estand.
Fira de la Rehabilitació 2019

Diferent estudiantat de l'Escola va participar presentant projectes de rehabilitació a l'estand de l'Escola que organitza el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona.

La Fira de la Rehabilitació és un espai divulgatiu on empreses i entitats del sector mostren les solucions i els grans avenços que es tenen a dia d'avui en la rehabilitació i el manteniment dels edificis. Més de 60 empreses participen en la tercera edició d'aquesta Fira, que s'ha convertit en un referent en aquest camp a la ciutat de Barcelona.

Fira de la Rehabilitació s'emmarca en la Setmana de la Rehabilitació que inclou una programació de jornades tècniques per a professionals i ciutadans.