Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / Creativitat amb vidre corbat en construcció

Creativitat amb vidre corbat en construcció

Una Jornada Tècnica organitzada per professorat de l'Escola amb la participació de l'empresa CRICURSA, especialitzada en fabricació de vidre corbat de grans dimensions.
Creativitat amb vidre corbat en construcció

Aquesta jornada va estar especialment dirigida a l'estudiantat de l'assignatura Materials de Construcció II del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, però també va estar oberta tota la comunitat de la Universitat.

Els representants de l'empresa CRICURSA van parlar dels processos de fabricació del vidre, les diferents tipologies que s'utilitzen actualment en construcció i van mostrar alguns exemples d'obres executades on han participat amb el subministrament dels seus productes.