Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Dos equips catalans entre els guanyadors de la II Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"

L'equip de CFGM de l'Institut Castellet de Barcelona i l'equip de CFGS del INS Torre Vicens de Lleida han aconseguit quedar en segona posició a nivell estatal en les seves respectives categories.

Els dies 20 i 21 de juny, es van reunir els tribunals que havien d'elegir als equips guanyadors a nivell estatal de cadascuna de les categories participants (ESO, CFGM, CFGS i BATX) en la II Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy".

Ens complau anunciar que entre els equips pemiats hi ha:

SEGON PREMI Categoria CFGM d'Edificació i Obra Civil

• Projecte:  Classe amb Futur

• Alumnat: Marc Vives Bardés i Martí Ribas Figuerola

• Tutor: Remí Viladrich Santaeulàlia

• Centre: Institut Castellet (Sant Vicenç de Castellet – Barcelona)

SEGON PREMI Categoria CFGS d'Edificació i Obra Civil

• Projecte: Thermal Revamp

• Alumnat: Eusebiu Mircea Stef, Marc Mateo Gómez, Hugo Pueyo Mateo i Alejandro Monné Lara

• Tutor: Sandra Fernández López

• Centre: Institut Torre Vicens (Lleida)

Moltes felicitats !!!

Tota la informació de l'Olimpíada la podeu consultar aquí.

Organització

Olimpíada organitzada per la Conferència de Directors d'Arquitectura Tècnica i Enginyeria d'Edificació (CODATIE) amb la col·laboració de les universitats catalanes que imparteixen el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació:

Amb el patrocini de FECYT-v2.png

Amb la col·laboració del