Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • Ja podeu consultar el calendari d'exàmens finals i de revaluació del quadrimestre de tardor, curs 2021-2022. Consulteu periòdicament els horaris atès que poden haver-hi canvis d'última hora.

• L’Erick, titulat del Màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació, ha obtingut el 2n premi del concurs de fotografia en la modalitat “Realitat” atorgat per el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, el premi s’entregarà el 2 de juny a la jornada de presentació dels projectes UPC 2021 de cooperació.

• L'exposició "Conèixer per rehabilitar. Aproximació metodològica per a la diagnosi del patrimoni construït" ha estat realitzada per l'estudiantat del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació (MUDIATEC) amb la col·laboració de l'Ajuntament de Bellcaire d'Empordà i el suport de Contracta

• Dia 27 de maig de 2022, a les 9 hores, Sala de Graus

• El Programa Academy d'ACCIONA és una experiència per a joves en el penúltim any dels seus estudis universitaris de grau o primer de màster habilitant.

• A càrrec del president del Col·legi Oficial d'Enginyeria Geomàtica i Topogràfica de Catalunya.

• Els dies 25, 26 i 27 de maig tenim previstes diferents activitats que son molt interessants: Jornada professional "El Col·legi va a l'Escola" del CAATEEB, amb conferències, casos pràctics i tallers; inauguració del Fons Jaume Rosell d'Història de l'Arquitectura i de la Construcció a la Biblioteca; presentació de l'associació Construïm juntes i Teatre

• Realitzada per estudiantat de l'assignatura "Prevenció de Riscos Laborals" del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació

• Ja coneixem als equips guanyadors a nivell autonòmic de la segona edició de l'Olimpíada!!!!

• L'estudiantat del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació (MUDIATEC) visita una obra singular acompanyats pel professor Francisco Javier Garcia.