Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona vol adaptar la seva seu, vol transformar l’espai per obrir-lo a les noves generacions de professionals de l’arquitectura tècnica i a tota la ciutadania. Per això convoquen un concurs d’idees obert també a l’estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

• Amb motiu del dia mundial de les persones amb discapacitat, el proper 2 de desembre 28 estudiants del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica faran una Mapathon, organitzada dins el programa “Fora barreres!” de la UPC per detectar barreres físiques tant al pas com a la vista al barri del Raval de Barcelona.

• Realitzada per estudiantat de l'assignatura "Prevenció de Riscos Laborals" del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació

• La UPC ha iniciat una campanya per donar a conèixer el Programa d’emergència energètica, centrat en reduir el consum energètic i fer front a l’augment del preu de l’energia.

• El proper 30 de novembre a l’ESEIAAT es durà a terme l'acte d'entrega de premis al millor TFG i TFM en Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada atorgats per la Càtedra UPC - Grupo Construcía. A més durant l'acte es faran diverses ponències sobre oportunitats laborals entorn a l'economia circular a la construcció.

• Estàs cursant el màster universitari en Gestió de l'Edificació i vols participar al curs 2023-2024 en un interessant programa de mobilitat, on pots realitzar una estada en una altra universitat i després unes pràctiques a l'estranger?

• El 16 de novembre, durant l'Acte de Graduació, es van entregar els premis als millors TFG d'Arquitectura Tècnica i Edificació del concurs convocat en el marc del conveni de col·laboració entre l’EPSEB i el CATEB.

• Us informem que l’empresa Tento, que cobreix el servei de restauració a la nostra Escola, deixarà de donar-nos servei a partir del dia 24 de novembre.

• La Delegació del Vallès Occidental organitza la 12a Biennal Artística Col·lectiva del CATEB, que es podrà visitar fins al 31 de gener de 2023.

• El Club EPSEB Alumni organitza l'1 de desembre a la sala barrilera de la Fàbrica Moritz, el ConstruBeers 2022, on es farà una xerrada sobre temes interessants del sector de l'edificació entre cerveses.