Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • Convocatòries obertes de diferents premis i reconeixements que atorga el Consell Social de la UPC

• Vols treballar i compaginar-ho amb els estudis? Aquí tens tota la informació.

• Ajut que redueix un percentatge de l'import dels crèdits matriculats en funció del llindar de renda de la unitat familiar. Nou termini de presentació de sol·licituds fins a 31/3/2021.

• El Consejo General de Colegios Oficiales de Aparejadores y Arquitectos Técnicos (CGATE) convoca ajuts per a doctorands i doctorandes i per a l'organització de congressos

• La UPC aprova les bases per a l’atorgament de subvencions a activitats i projectes de les Associacions inscrites al registre de la UPC amb l'objectiu de regular els ajuts econòmics que la UPC vol destinar a fomentar l’associacionisme i la participació de l’alumnat a la vida universitària.

• La UPC celebrarà la II Setmana de la Dona UPC del 8 al 12 de març 2021. En aquesta edició, la UPC posa l’accent en àmbits com són la perspectiva de gènere en la docència, dones referents en el futur professional de les estudiants UPC i de recent titulades, la participació de la comunitat en l’elaboració del 4t pla d’igualtat de la UPC i en compartir accions i projectes desenvolupats en relació a la igualtat de gènere en la universitat.

• La Technische Universität Darmstadt anuncia el curs "RILEM": Online course Computational Methods for Building Physics and Construction Materials. Aquest curs és gratuït per a l'estudiantat de la UPC.

• La UPC engega una campanya per recollir les mascaretes tèxtils reutilitzables que va posar a disposició de la comunitat universitària abans de l’estiu i que hagin arribat a la fi de la seva vida útil. Les mascaretes usades es bescanviaran per altres de noves a les consergeries habilitades, a partir de l’1 de març i fins a esgotar existències.

• Els propers 18 i 19 de març es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.

• Els dies 14 i 15 d'abril es duran a terme les sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.