Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • El programa de mentoria M2m, coordinat pel Club de Dones Politècniques, s'adreça a dones estudiants d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC, amb un màxim de 4 anys d'experiència, per fomentar el seu desenvolupament personal i professional tant en l'àmbit acadèmic com en el professional.

• Del 15 de setembre al 31 d'octubre es pot sol·licitar aquesta beca, que redueix un percentatge de l'import dels crèdits matriculats en funció del llindar de renda de la unitat familiar.

• A12 Estudis i Recerca Interuniversitària (ERI) és una entitat cultural de formació contínua sense ànim de lucre. Els programes formatius de A12 ERI ofereixen la possibilitat, a la gent gran i la comunitat de l'EPSEB, d’adquirir, actualitzar o ampliar els coneixements i aptituds per al desenvolupament personal.

• Aquesta convocatòria té com a objectiu sufragar les despeses de matrícula (crèdits/taxes/tutoria) d'aquelles persones que puguin acreditar documentalment dificultats socio-econòmiques que els impedeixen o dificulten continuar amb els seus estudis.

• Llistat de persones admeses per trasllat d'expedient curs 2022-23 1Q

• En aquest apartat podràs trobar informació sobre tots els tràmits que afecten a la matrícula dels estudiants de nou ingrés de l'any acadèmic 2022-2023

• La càtedra Grupo Construcía convoca la primera edició dels premis al millor Treball de Fi de Grau (TFG) i Treball de Fi de Màster (TFM) la temàtica dels quals s'emmarqui al camp de l'Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada que s'hagi realitzat al llarg dels cursos acadèmics 2020-2021 i 2021-2022 a un grau o màster de l'EPSEB, l'ESEIAAT o l'ETSECCPB de la UPC.

• Les defenses dels treballs seran PRESENCIALS del 4 al 21 de octubre (ambdós inclosos) en horari de matí o de tarda.