Notícies del lloc

25/06/2024

Beca amb l'objectiu de complementar l’import de la beca general del Ministeri d'Educació amb un ajut addicional que permeti a estudiants de grau i màster, iniciar o continuar els seus estudis sense dificultats econòmiques.

06/06/2024

L'objectiu principal d'aquest programa és que l'estudiantat participant pugui treballar tots els elements previs rellevants de cara a una intervenció en un edifici amb valor patrimonial (elements històrics, constructius, gràfics, de confort i de funcionalitat).

05/06/2024

Salvador López Morales, acabat de titular del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, únic finalista al premi al millor TFG dels premis Catalunya Construcció que atorga el CATEB. Entre els finalistes de les altres categories hi ha PDI de l'EPSEB.

17/05/2024

El Programa de terceres llengües (Ajuts Parla 3) inclou tres tipus d'ajut (modalitat A, B i C) que l'estudiantat de grau matriculat en una universitat catalana podeu sol·licitar a través de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca.