Consignes per a patinets elèctrics

L'Escola ha posat a disposició de la comunitat de l'EPSEB sis consignes per a patinets elèctrics. Aquestes consignes es troben al passadís de la planta baixa.

Per tal de poder fer ús d'aquestes consignes, les persones interessades han d'omplir un formulari.

El fet d'omplir i enviar el formulari implica que s'acceptin les condicions generals d'ús següents:

1. Les consignes són exclusivament per dipositar temporalment patinets elèctrics.
  2. L’Escola NO es fa responsable dels objectes dipositats en les consignes.
  3. En finalitzar el dia, màxim abans de les 21 h, s'ha de buidar la consigna. Després d’aquesta hora l’Escola podrà retirar els patinets dipositats.
  4. Un cop omplert aquest formulari haureu de passar per Consergeria a recollir una placa numèrica. El patinet SEMPRE haurà d’estar identificat amb aquesta placa.