Sou a: Inici / Notícies / Viu Colòmbia amb la UPC

Viu Colòmbia amb la UPC

Veniu el 16 de maig al Campus Nord a celebrar la Jornada Viu Colòmbia, una trobada que posarà en valor la magnífica convivència amb aquesta gran comunitat de més de 500 membres, amb tants lligams a la nostra universitat. Compartirem experiències, descobrirem oportunitats i gaudirem de Colòmbia al nostre Campus.
Viu Colòmbia amb la UPC

10:15 Inauguració de la Jornada.

• Daniel Crespo, Rector.
  • Germán Federico Grisales Jiménez, Cónsul General de Colombia en Barcelona.

10:45 Keynote ‘Catalunya-Colòmbia: Construint Ponts per al Futur’.

• Frederic Subirats i Vila, responsable de l'Àrea d'Assessorament i Estratègia Internacional d'ACCIÓ Barcelona.

11:15 Ponència "oportunidades para la colaboración en transferencia de tecnologia UPC en Colombia".

• Tatiana Olarte, Presidenta de la Cámara Colombocatalana.

11:45 Conversatori.

• Lourdes Reig, vicerectora de Política Internacional.
  • Marta Gómez, cantautora colombiana.

13:10 Cloenda.

• Lourdes Reig, vicerectora de Política Internacional.
  • Marta Nin, directora general de Casa Amèrica Catalunya.

13:20 Brindis cloenda.

13:30 Fira d’entitats i associacions, mobilitat i exposició de pòsters.

La jornada se celebrarà en diferents espais del Campus Nord: Keynote, ponència i Conversatori: Sala d'Actes de l'Escola de Camins, edifici C2. Brindis cloenda: Sala Àgora. Fira d'entitats i associacions, mobilitat i exposició de pòsters: Plaça de les Constel·lacions.

Atès que l'aforament és limitat, s'ha de realitzar la inscripció mitjançant el formulari abans del divendres 3 de maig.

Acompanya'ns el 16 de maig al Campus Nord i viu Colòmbia amb els cinc sentits!

Coneix les oportunitats que t'ofereix aquest país i gaudeix de Colòmbia sense sortir de la UPC.

Perquè siguis d'on siguis i vinguis d'on vinguis, ets UPC i junts fem UPC Internacional!

Més informació al web d'Gabinet de Relacions Internacionals.