Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Setmana cultural de l'EPSEB

Setmana cultural de l'EPSEB

Del 9 al 12 d'abril se celebrarà la Setmana cultural de l'EPSEB. Mira aquí les diferents activitats que s'estan organitzant!
Setmana cultural de l'EPSEB

9 d'abril

9-12 hores: Activitat matemàtica "Juguem amb els nombres, intuïció i rigor". Kahoot, organitzat per la professora Montse Bruguera, a la Sala de Graus.

11-13 hores: Tornejos de futbol, bàsquet i ping-pong, organitzat per la Delegació d'Estudiants de l'EPSEB, inscripcions via Instagram (@delepseb).

12 hores: Inauguració de l'exposició "Un viatge per la història de la prevenció de riscos laborals", a la planta 4 de l'Escola. L'exposició és un crit d'alerta sobre la importància de la salut i seguretat en el treball a través del cartellisme.

10 d'abril

10-14 hores: Torneig FIFA en parelles, a l'aula s.2, organitzat per la Delegació d'Estudiants de l'EPSEB, inscripcions via Instagram (@delepseb).

10-11.45 hores: Xerrada "Intel·ligència Artificial en clau Gènere", impartida per Karina Gibert, professora de la UPC, a l'aula 0.2.

12 hores: Xerrada "QUASI AUTORETRAT. Miquel Martí i Pol, el poeta, l'amic", impartida per Ramon Besora i Oliva, membre de la Llista d'honor de la literatura infantil i juvenil d'IBBYcat i el Consell Català del Llibre infantil i Juvenil, fundador i president de l'Associació Miquel Martí i Pol, patró de la Fundació del poeta. Mitjançant l'obra de Miquel Martí i Pol - un refugi de somnis, un camí ple de reptes, ple de preguntes - arribarem al fons d'un poeta que ens hem fet nostre, en el sentit més obert i més ampli de la paraula.
Aquesta activitat es farà a la Sala de Graus de l'EPSEB, la inscripció està oberta fins a exhaurir la capacitat de la sala: https://forms.gle/TD3dbBeNTa6J4wAY6

12-14 i 15-17 hores: Taller "Terra a la vista!" organitzat pel Laboratori de Materials. Aquest taller amplia coneixements del que es va fer durant la Setmana cultural del 2023. No cal haver-lo fet per poder participar en el d'enguany. És imprescindible inscriure's per poder participar en aquesta activitat: https://forms.gle/U87VX6FcahnGkoi59

18-20.30 hores: Xerrada "Com he de construir per no acabar al jutjat?", impartida per Enric Casanovas Ripoll, arquitecte tècnic i arquitecte, pèrit en sinistres a la construcció, a l'aula 1.2. A la xerrada s'explicarà els errors i problemàtiques recurrents en l'exercici de la professió d'arquitectura tècnica. Xerrada impartida en castellà.

11 d'abril

11-14 hores: DJ a la cafeteriaorganitzat per la Delegació d'Estudiants de l'EPSEB

11-14 hores: Competició de dards a la cafeteria, posa a prova la teva punteria!

12-14 i 15-17 hores: Taller "Esgrafiats: tatoos fets amb calç" organitzat pel Laboratori de Materials i Arquitectura tècnica sense fronteres (ATSF). És imprescindible inscriure's per poder participar en aquesta activitat: https://forms.gle/6Vjdu2zmm4MbtkRk8

14.15 hores: Taller de música tradicional mexicana amb el grup Mariachi Semblanza. Aquesta activitat inclou un recorregut per l'Escola, que s'inicia a la planta 4.

12 d'abril

9-14 hores: La Fundación Laboral Construcción portarà la Unitat Mòbil de Formació al carrer Dr. Marañón (davant l'entrada de l'Escola).

Durant tots els dies

• Estand de HNA al vestíbul de l'Escola.