Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Sarau UPC Sant Jordi

Sarau UPC Sant Jordi

Dimarts, 23 d'abril, la UPC surt al carrer amb una jornada plena de cultura, música i activitats. Des de les 10 hores fins a l'hora de dinar, el Campus Diagonal Sud acollirà el Sarau de Sant Jordi, on podrem passejar entre llibres de segona mà i roses, gaudirem de la música i celebrarem diverses entregues de premis.
Sarau UPC Sant Jordi

L’esdeveniment se celebrarà al carrer de Pau Gargallo, que estarà tallat al trànsit per a l’ocasió, amb la voluntat que tota la comunitat UPC pugui gaudir d’aquest espai pacificat.

• 23/04/2024 de 10:00 a 14:00
  • Pau Gargallo, 14.

La jornada començarà amb la benvinguda a càrrec dels directors dels centres del Campus Diagonal Sud, seguida de la salutació d'Empar Moliner. A la carpa de la UPC s’oferiran les últimes novetats de les Biblioteques UPC i es podran comprar novetats ofertes per la Llibreria Nollegiu. La música anirà a càrrec dels grups Cadència Industrial i els Bucaneros, i s’oferirà una mostra de balls de Swing UPC per als apassionats per la dansa.

Els amants de la literatura tindran l'oportunitat de conèixer els tallers d'escriptura i clubs de lectura, una oportunitat per a reivindicar que les lletres també tenen el seu espai a la UPC.

També es farà entrega dels reconeixements de la Iniciativa Digital Politècnica, del Relat Breu Escola de Doctorat i del Thinking Festivals UPC, tres propostes llançades a l’estudiantat de la UPC que vinculen creativitat, innovació i talent. També es farà entrega del premi dels Jocs Florals Campus Sud, i del concurs de puzzles FME, que celebraran la final el mateix dia.

Durant la jornada es donarà a conèixer, també, els Menús Culturals UPC, l'última iniciativa d’UPCArts, que consisteix a oferir un ampli programa cultural –teatre, música, xerrades, sortides…– amb periodicitat mensual per a cadascun dels 8 campus de la UPC.

La jornada culminarà amb la commemoració dels 30 anys de CdE, una ocasió única per a explorar totes les activitats de les associacions universitàries, incloent-hi la mostra de les colles castelleres de la UPC.

El rector intervindrà en l’acte i tot seguit s’oferirà un pica-pica de Sant Jordi per a tots els assistents.

Nota per al PTGAS: es recorda al PTGAS que gerència de la UPC ha comunicat que aquell dia hi ha flexibilitat horària per poder assistir a l'activitat, podent recuperar les hores de feina (el saldo), si escau, de la manera habitual. Més informació al Portal per al PTGAS de la UPC