Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / REBUILD. Transformant l'edificació

REBUILD. Transformant l'edificació

Congrés Nacional d'Arquitectura Avançada i Construcció 4.0. Del 29 de setembre a l'1 d'octubre de 2020.
REBUILD. Transformant l'edificació

El Congrés Nacional d'Arquitectura Avançada i Construcció 4.0, que es realitzarà al CCIB (Centre de Convencions Internacional de Barcelona), és l'espai on inspirar amb casos d'èxit, descobrir nous materials i solucions, les últimes tecnologies emergents i els sistemes constructius més innovadors. Una cita ineludible per al professional que vol impulsar la seva activitat a el major nivell de competitivitat i innovació.

Més de 280 experts conformen el millor programa de conferències dedicat a el sector de la nova edificació, en 4 auditoris simultanis amb una agenda específica per a cada perfil professional (arquitectes, promotors, constructors, arquitectes tècnics, enginyers, instal·ladors, dissenyadors d'interior) i per a cada segment de la indústria (habitatge, hotel, sociosanitari, retail, oficines i institucional).

Altres activitats que també es duran a terme són: el Talent Marketplace, ConstructionTech Startup Forum, Fòrum de Construcció en Fusta, Fòrum de l'instal·lador, Summit de Directors de Compres, BIM Summit, Summit d'enginyers, CEOs Leadership Summit i els Advanced Architecture Awards.

Gràcies a un acord que té l'Escola amb els organitzadors de la Fira, el professorat pot anar de manera gratuïta amb un codi (limitat a les 100 primeres persones que hi accedeixin, a partir d'aquí ens facilitaran un altre codi amb un descompte del 50%).

A més, també ens han facilitat un codi invitació Premium VIP Pass, que es gestionarà des de l'Àrea de Suport Institucional i Relacions Externes.

D'altra banda si algú del professorat vol fer una visita amb els seus estudiants l'últim dia per assistir al Talent Marketplace, ens ho ha de notificar com a molt tard el dia 20 de setembre a , indicant el nom i cognoms de les persones interessades, per poder tramitar l'accés gratuït.

Podeu consultar tota la informació de la Fira Rebuil a la seva web.