Premis al millor TFG per a persones titulades en Arquitectura Tècnica i Edificació

13/05/2024

Des del Consejo General de la Arquitectura Tècnica de España (CGATE) es convoca un concurs per a les persones titulades en Arquitectura Tècnica i Edificació, el premi és al millor TFG defensat durant l'any 2023.

Des del Consell General de l'Arquitectura Tècnica d'Espanya (CGATE) es vol premiar els estudiants de graus conduents a la professió d'Arquitectura Tècnica pel treball més representatiu del coneixement adquirit durant la formació universitària.

Igualment, aquests premis són un senyal d'identitat que visibilitzarà l'estudiant per entrar al món laboral.

Poden participar, per tant, tots els estudiants que hagin realitzat i defensat un TFG d'un grau conduent a la professió d'arquitectura tècnica havent-hi:

• Obtingut la qualificació d’aprovat
  • Defensat durant l'any 2023

Els treballs poden ser presentats tant pels autors del TFG, com per Col·legis Professionals d'Arquitectura Tècnica i les Escoles. Els premis sempre seran atorgats als autors dels TFG.

Les quanties dels premis són les següents:

• 1er Premi: 3.000€
  • 2on Premi: 2.000€
  • 3er Premi: 1.000€

El jurat també és lliure de proposar projectes perquè se'ls atorguin mencions d'honor si ho considera convenient.

El termini límit per a la presentació de propostes és el 4 de juny de 2024 i la decisió del jurat es farà pública durant el mes de juny.

Més informació a: https://www.cgate.es/pagina3.asp?Pagina=151