Sou a: Inici / Notícies / Preinscripció oberta als màsters universitaris impartits a l'EPSEB

Preinscripció oberta als màsters universitaris impartits a l'EPSEB

Ja podeu optar a una de les places que s'ofereixen per al proper curs 2021-2022 en els nostres màsters mitjançant l'aplicació de preinscripció
Preinscripció oberta als màsters universitaris impartits a l'EPSEB

A partir del 25 de gener s'obre el període de preinscripció als màsters que s'imparteixen a l'Escola:

Màster universitari en Construcció Avançada en la Edificació
Màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació
Màster universitari en Gestió de l'Edificació
Màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals

Per optar a una plaça heu de fer la preinscripció a través d'aquesta aplicació.

Podeu consultar més informació sobre l'accés aquí.

El termini finalitza el 30 de juny.

Sessions informatives de màsters

Entre el febrer i el maig es duran a terme les sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.

Les sessions informatives de màster són la millor opció per poder conèixer de primera mà l'EPSEB, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.

Totes les sessions es faran de manera virtual, via Google Meet. Per poder-s'hi inscriure, cal omplir el formulari que trobareu en fer clic sobre la sessió que us interessi:

Màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació

Màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació