XI Trobada d'Igualtat de Gènere de la Xarxa Vives

08/11/2023

Enguany la UPC acull la Trobada d'Igualtat de Gènere de la Xarxa Vives a la Facultat de Nàutica de Barcelona. Dins d'aquest marc, el 30 de novembre inclou la jornada "Quin reptes en clau de gènere presenta l'era digital a les universitats?", en horari de matí i oberta a tota la comunitat universitària.

L’objectiu general d’aquesta trobada és debatre les iniciatives més adients per millorar la situació de desigualtat entre homes i dones a les universitats de la Xarxa Vives.
Objectius específics:

• Augmentar la consciència dels biaixos de gènere a la intel·ligència artificial.
  • Identificar els perills de la violència digital i com tenir-la en compte en l’establiment de polítiques d’igualtat a les universitats.
  • Facilitar la discussió i la recerca sobre bones pràctiques relacionades amb el gènere i la docència.

Participació

Cal confirmar la participació a través d'aquest formulari abans del dia 20 de novembre de 2023.

Més informació i programa