Millora la teva salut visual al Centre Universitari de la Visió (CUV)

08/09/2023

El CUV és la clínica de salut visual de la UPC

Vols dur lents de contacte? Et cal una revisió de la teva adaptació de lents de contacte? Vols controlar la teva miopia? A l'EPSEB trobaràs el CUV UPC Diagonal, centre especialitzat en lents de contacte.

Al tractar-se d'un model d'aprenentatge-servei, tota la comunitat de la UPC (estudiantat, PAS i PDI, aixi com els seus familiars en primer grau) poden optar als serveis sense cap cost.

Podeu demanar hora de visita a través de l'aplicatiu: mycitaprevia.upc.edu/cuv

El Centre Universitari de la Visió

El CUV és la clínica de la Facultat d'Òptica i Optometria, on l'estudiantat hi fa les pràctiques clíniques i posen a prova tots els coneixements que han adquirit al llarg del seus estudis. Però el CUV és més que això, s'hi fa docència, s'hi fa recerca i es donen serveis especialitzats. I més que tot això, és un centre clínic on s'atenen pacients, on es formen estudiants, on es fan treballs de recerca amb pacients, on hi ha professors i professionals externs que aporten la seva experiència clínica.