Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2022-2023 / Informació de la Matrícula 2022-2023 - Estudiantat de NOU ingrés

Informació de la Matrícula 2022-2023 - Estudiantat de NOU ingrés

En aquest apartat podràs trobar informació sobre tots els tràmits que afecten a la matrícula dels estudiants de nou ingrés de l'any acadèmic 2022-2023
Informació de la Matrícula 2022-2023 - Estudiantat de NOU ingrés

Per tal de poder formalitzar la matrícula, has d'accedir i consultar tota la informació que trobaràs a l'apartat de Matrícula que hi ha a Informació Acadèmica.

A més, has de consultar també la Guia de matrícula per a l'estudiantat de nou ingrés que trobaràs a web de la UPC, atès que abans de formalitzar-la t'hauràs de registrar a l'aplicació (si no ho has fet ja).

També és important que consultis la Guia d'automatrícula de l'estudiantat de nou ingrés de GRAU i MÀSTER de l'EPSEB.

La matrícula es podrà realitzar de manera no presencial (connectant-te a la teva e-secretaria) o de manera presencial a la secretaria acadèmica de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (Av. Dr. Marañón 44-50).

No t'oblidis de consultar l'apartat de BEQUES a Informació Acadèmica.