Convocatòria de mobilitat fora d'Europa per al personal docent

26/09/2024

El Vicerectorat de Política Internacional convoca ajuts econòmics per finançar les missions docents que es duguin a terme des d'abril de 2024 fins al novembre de 2025 en el marc del Programa ERASMUS+ de la Comissió Europea. Les mobilitats es portaran a terme amb institucions sòcies de la UPC d’universitats no europees.

Us informem que teniu disponible a la pàgina web del gabinet de relacions internacionals de la UPC la convocatòria de mobilitat per al personal docent en el marc del Programa Erasmus+ KA171- Projecte 2023/2026.

Les mobilitats es podran realitzar des d'abril de 2024 fins al novembre de 2025.

La convocatòria restarà oberta fins al 7 de gener de 2025 amb terminis de presentació de sol·licituds durant 3 finestres diferenciades. La data límit de presentació de sol·licituds a la primera finestra és el 03/10/2024.

Les altres dues finestres englobaran els períodes:

• 1/11/2024 - 18/11/2024
  • 13/12/2024 - 07/01/2025

Trobareu tota la informació sobre la convocatòria i la documentació requerida per a sol·licitar la beca al següent enllaç: https://www.upc.edu/sri/ca/mobilitat/mobilitat-pdi/personal-upc/convocatoria-mobilitat-personal-docent-projecte-2023-2026

A tenir en compte:

• Els ajuts es destinen a cobrir part de les despeses de viatge i manutenció per impartir docència dins d’un pla d’estudis oficial de grau superior, màster o doctorat, a universitats de la convocatòria amb les quals la UPC hagi signat un acord interinstitucional ERASMUS+KA171 _ Projecte 2023-2026, establert per a mobilitat de professorat per a docència.
  • Al document de la convocatòria trobareu les universitats sòcies participants i les places disponibles. Comproveu en cada finestra de període de sol·licitud de beca quines places queden disponibles.
  • Les sol·licituds, juntament amb tota la documentació requerida, s'han d'enviar per correu electrònic a subdir.int.mast.epseb@upc.edu. No es poden acceptar sol·licituds fora de termini o incompletes, ja que, tal i com marca la convocatòria, la Subdirecció d'Internacionalització de l'EPSEB ha d'enviar les sol·licituds rebudes al Gabinet de Relacions Internacionals el 4 d'octubre.