Mentories per a l'estudiantat de nou accés als graus de l'EPSEB

03/10/2024

Durant el curs 2024-2025 a l'EPSEB hi haurà “cursos de mentoria” per a l'estudiantat de nou ingrés. Consistiran en sessions de reforç de Fonaments Matemàtics, Mecànica, Introducció al Dibuix Arquitectònic, Càlcul i Àlgebra impartides per estudiantat de cursos superiors.

L'estudiantat que accedeix a la universitat per primera vegada té una procedència i preparació molt heterogènia. En els graus de la UPC, part d'aquest estudiantat té mancances de coneixements d'algunes assignatures de primer curs. Per aquest motiu s'organitzen unes mentories.

A l'EPSEB, la finalitat d'aquestes mentories és oferir un suport en les assignatures de Fonaments Matemàtics, Mecànica i Introducció al Dibuix Arquitectònic per a l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, i en Àlgebra i Càlcul per a l'estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. Les impartiran estudiants de cursos superiors. Com que aquests han cursat les mateixes assignatures recentment, poden oferir una visió més propera, complementària i entretinguda a l'estudiantat nou.

Les mentories del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació són:

• Fonaments matemàtics:
    • dimecres, de 12 a 14 hores, aula 3.2
    • divendres, de 15 a 17 hores, aula 3.2
  • Mecànica:
    • dilluns, de 15 a 17 hores, aula 3.2
    • dimecres, de 15 a 17 hores, aula 3.2
  • Introducció al Dibuix Arquitectònic:
    • dimarts, de 15 a 17 hores, aula 3.2
    • dimecres, de 14 a 16 hores, aula 1.2

I les mentories del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica són:

• Càlcul i Àlgebra:
    • dimarts, de 12 a 14 hores, aula 3.2
    • dimecres, de 12 a 14 hores, aula 1.2

Començaran el dia 7 d'octubre.

L'estudiant interessat a assistir s'ha d'inscriure en aquest formulari (fins al dia 18 d'octubre)