Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Publicada la Memòria de l’EPSEB 2020-2021

Publicada la Memòria de l’EPSEB 2020-2021

El passat 15 de desembre la Junta d’Escola va aprovar la Memòria de l’EPSEB 2020-2021, que podeu trobar publicada al web.
Publicada la Memòria de l’EPSEB 2020-2021

Cada curs a l’Escola s’elabora un informe de gestió que inclou informació sobre l’EPSEB i el personal que hi treballa, els diferents serveis i també sobre la gestió que es fa dels recursos disponibles.

Aquest informe, té dos formats, d’una banda el format normatiu, on es detallen els estudis que s’imparteixen a l’Escola i tots els indicadors que hi estan relacionats. A més s’inclou informació sobre altres aspectes relacionats amb l’activitat acadèmica de l’Escola (mobilitat, convenis amb empresa i activitats acadèmiques i culturals que s’organitzen).

D’altra banda, hi ha la memòria ampliada, on a més de tota la informació anterior, també s’inclou informació i indicadors més detallats sobre cadascun dels serveis disponibles al centre (interns i externs), sobre les associacions que en formen part i sobre la recerca del professorat que hi està adscrit.

Podeu consultar la Memòria de l'EPSEB segons normativa i la Memòria ampliada de l'EPSEB (ambdues del curs 2020-2021), a més de les de cursos anteriors a: https://epseb.upc.edu/ca/qualitat/dades/memories