Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2022-2023 / Mapathon Fora barreres! 2022

Mapathon Fora barreres! 2022

Amb motiu del dia mundial de les persones amb discapacitat, el proper 2 de desembre 28 estudiants del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica faran una Mapathon, organitzada dins el programa “Fora barreres!” de la UPC per detectar barreres físiques tant al pas com a la vista al barri del Raval de Barcelona.
Mapathon Fora barreres! 2022

El 3 de desembre és el del dia mundial de les persones amb discapacitat i des de ja fa uns anys la UPC emprèn un conjunt d'accions simultànies per sensibilitzar i visibilitzar les problemàtiques relacionades amb l'accessibilitat en el seu compromís per avançar cap a la plena inclusió.

En el cas de l’EPSEB, l’estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica participarà, el proper 2 de desembre, en una Mapathon al barri del Raval, concretament als voltants de la Rambla del Raval i les zones adjacents de les places de Vázquez de Montalbán, Salvador Seguí i Pieyre de Mandiargues.

Es mapejaran aquelles disfuncions i elements que es presenten en la forma de barreres físiques tant al pas com a la vista, detectant els problemes d'accessibilitat propis del barri. Es posarà especial èmfasi com a punts focals d'anàlisi en: els centres de salut, els comerços locals, les biblioteques, els centres assistencials, i tot altre equipament o espai que presta un servei a la comunitat.

Aquesta activitat ha estat organitzada per la professora Fanny Berigüete i l'estudiant José Stalin Santos.