Finalistes dels premis Catalunya Construcció

05/06/2024

Salvador López Morales, acabat de titular del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, únic finalista al premi al millor TFG dels premis Catalunya Construcció que atorga el CATEB. Entre els finalistes de les altres categories hi ha PDI de l'EPSEB.

El jurat de la XXI edició dels Premis Catalunya Construcció ha escollit 22 candidatures com a finalistes que optaran als guardons en les seves cinc categories professionals. Així mateix, també ha escollit 1 únic finalista al premi al millor Treball de Fi de Grau per a l'estudiantat de les universitats catalanes que ofereixen el grau en d'Arquitectura Tècnica i Edificació.

Els finalistes de la nostra comunitat són:

L'entrega dels premis es farà el 27 de juny durant la celebració, organitzada pel CATEB, de la Nit de la Construcció.

Sobre els premis

Els Premis Catalunya Construcció van més enllà dels valors arquitectònics dels projectes de referència i posen l’èmfasi en la qualitat de l’obra construïda, els mètodes i processos d’execució, i la tasca professional dels equips tècnics, sovint multidisciplinaris. Durant el mes de juny, el jurat valorarà les candidatures finalistes per determinar els guanyadors d’aquesta edició, la identitat dels quals es donarà a conèixer en el transcurs de la Nit de la Construcció. Els guardons dels Premis Catalunya Construcció consisteixen en la reproducció d’una escultura dissenyada pel poeta Joan Brossa, a més d’un diploma acreditatiu. Tots els candidats finalistes rebran també el seu diploma en el transcurs de la cerimònia de lliurament dels premis.

El jurat de la XXI edició dels Premis Catalunya Construcció està format per un equip multidisciplinari: Teresa Arnal, cap d’obra i empresària; Josep Augé, coordinador de Seguretat i Salut; Vanessa Ballester, professional liberal; Miquel Espinet, arquitecte; Josep Lluís Gil, project manager; i Ismael Guerrero, enginyer.

Aquí pots trobar el llistat complert de finalistes als premis.