Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Esteve Gonzàlez Cuxart recull el 2n premi al millor Treball de Fi de Grau del CGATE 2021

Aquests premis, atorgats pel Consejo General de la Arquitectura Técnica de España, posen en valor el treball de l'estudiantat en la realització dels TFG del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, al premi poden optar-hi l’estudiantat titulat en el Grau en tot el territori espanyol.

Per a la convocatòria del 2021 el segon premi l'ha guanyat Esteve Gonzàlez Cuxart, graduat de l'EPSEB (UPC) i que actualment és bomber de la Generalitat de Catalunya. L'Esteve va fer un TFG sobre la propagació d'incendis en façanes de patis interiors d'edificis, dirigit per les professores Ana Maria Lacasta i Pilar Giraldo.

Des de l'Escola, volem felicitar a l'Esteve i desitjar-li una vida plena d'èxits.

Actualment aquest treball també és un dels finalistes al millor TFG dels Premis Catalunya Construcció 2021.

Al vídeo següent podem veure el moment de la recollida del premi.