Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / L’EPSEB a LinkedIn

L’EPSEB a LinkedIn

L’Escola ha obert una pàgina de l'EPSEB a LinkedIn per fer d’eix d’unió entre la nostra comunitat i els nostres Alumni
L’EPSEB a LinkedIn

LinkedIn és una xarxa social principalment dirigida a professionals que estan cercant feina i/o volen crear una xarxa de contactes. Per aquest motiu, l’Escola ha creat una pàgina que permeti als nostres Alumni contactar entre ells, que els hi doni major visibilitat davant empreses que cerquin candidats o candidates per a ofertes de feina i, alhora, que faciliti un vincle entre els nostres titulats i titulades i tota la comunitat de l’EPSEB.

En aquest espai facilitarem informació especialment adreçada als professionals que han estudiat amb nosaltres, a l’estudiantat que vulgui començar a crear la seva xarxa de contactes, i al personal de l’Escola.

Enllaç a la pàgina de l’EPSEB: https://www.linkedin.com/school/upc-epseb