Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Dos premis internacionals per al projecte europeu EngiMath

Dos premis internacionals per al projecte europeu EngiMath

El projecte, en el que ha participat professorat de l’EPSEB, ha rebut els premis Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation i el Best project in the Skills Relevance de l’EURASHE.
Dos premis internacionals per al projecte europeu EngiMath

El projecte europeu EngiMath: Mathematics online learning model in engineering education, ha rebut recentment dos reconeixements internacionals, concretament els premis:

• The Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation projects for the 2020 and 2021 calls a Estonia (el país coordinador), en reconeixement al gran impacte que ha tingut el projecte.

• Best project in the Skills Relevance category by the European Association of Institutions in Higher Education (EURASHE 2022)

Sobre el projecte

El projecte "EngiMath" es va desenvolupar entre el mesos de novembre del 2018 i l'agost del 2021 i tenia com a objectiu, entre altres, elaborar material docent online en 7 llengües (incloent el català i el castellà). Al projecte participaven 6 universitats europees i va ser finançat pel programa europeu Erasmus+.

El professorat de l'EPSEB participant a "EngiMath" era: Montserrat Bruguera, Chara Pantazi i Carles Serrat (investigador principal del projecte).