Sou a: Inici / Notícies / Eleccions per escollir rector o rectora de la UPC

Eleccions per escollir rector o rectora de la UPC

Les eleccions de rector o rectora de la UPC van ser convocades el 6 d’abril. Les votacions per a aquesta elecció es realitzaran, mitjançant urna electrònica, entre les 10 hores del 14 de maig i les 9.59 h del 19 de maig a través del web eleccionsrectorat2021.upc.edu.
Eleccions per escollir rector o rectora de la UPC

El 27 d’abril la Junta Electoral d’Universitat va proclamar la relació definitiva de candidatures a l’elecció a rector o rectora de la UPC, que són les següents (per ordre de presentació):

El 29 d’abril s'iniciarà la campanya electoral, que finalitzarà el 12 de maig.

Les votacions tindran lloc, per urna electrònica, del 14 de maig (a partir de les 10 h) al 19 de maig (fins a les 9.59 h).

La informació relativa a aquest procés electoral està disponible al web eleccionsrectorat2021.upc.edu.

Actes de campanya a l'EPSEB

Els actes de campanya es faran de forma híbrida, degut a les restriccions en l'aforament provocades per l'actual situació de la pandèmia. En cas de voler assistir presencialment, caldrà contactar amb la secretària de la directora indicant a quins actes es vol assistir. Envieu un correu a secretaria.director.epseb@upc.edu abans del 5 de maig.