Sou a: Inici / Notícies / Elecció de representants al Claustre Universitari 2021

Elecció de representants al Claustre Universitari 2021

Del 19 al 22 d'abril votacions a través d'urna electrònica per escollir els representants al Claustre Universitari de la UPC
Elecció de representants al Claustre Universitari 2021

El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària i d’expressió de la posició i les aspiracions d’aquesta. Debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, direcció i gestió i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans, en els termes establerts en els Estatuts.

Les dates claus a tenir en compte:

• 26 de febrer es publicarà el cens provisional dels quatre sectors: PDI-A, PDI-B, EGM i PAS
  • 1 al 5 de març reclamacions al cens provisional a través del formulari establert
  • 11 de març es publicarà el cens definitiu i repartiment de representants
  • 12 al 17 de març presentació de candidatures a través de formularis del Registre electrònic de la UPC
  • 6 al 16 d'abril la campanya electoral
  • Les votacions a través d'urna electrònica seran des del dilluns 19 d'abril a les 10 hores fins al dijous 22 d'abril a les 9.59 hores

Per tal de presentar una candidatura caldrà accedir a l'apartat Candidatures => Presentació de candidatures. Aquí hi haurà dos formularis per a cada sector segons si es vol presentar una candidatura individual o bé una candidatura col·lectiva.

En cas de ser una candidatura col·lectiva cal tenir en compte els passos següents:

• Pas 1: que cada membre de la candidatura ha de tramitar el formulari 'Acceptació participació candidatura col·lectiva'.
  • Pas 2: cada membre de la candidatura ha d'enviar a la persona ponent el rebut del tràmit del pas 1.
  • Pas 3: la persona ponent de la candidatura col·lectiva ha de tramitar el formulari de presentació de la candidatura col·lectiva del sector que li correspon i adjuntar-hi els rebuts (.zip) de tots els membres que integren la candidatura.

Més informació en aquest enllaç.