Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Curs gratuït: Estratègies per cuidar el teu benestar emocional

Curs gratuït: Estratègies per cuidar el teu benestar emocional

Aprofita aquesta oportunitat de fer aquest curs, del 15 d'abril al 17 de maig, i disposar d’informació personal sobre el teu estat de salut gràcies als tests inicials i re-tests finals.
Curs gratuït: Estratègies per cuidar el teu benestar emocional

Després de l’èxit aconseguit en la primera edició del curs fet per la Fundació Fita especialitzada a potenciar els factors de protecció entre la població adolescent per a promoure el seu benestar emocional, tornem a oferir-lo amb aquesta 2a edició.

Dades del curs:

La universitat és un moment important de canvis i creixement. Pot ser una experiència increïble, però també pot ser estressant i desafiant, tant per la pressió acadèmica, social i emocional. Com a resultat en alguns casos podria generar símptomes d’ansietat, depressió, malestar, etc. És crucial llavors cuidar-se tant per dins com per fora, cercant alternatives com l’activitat física, la vida associativa que et brinda la universitat, la cultura i les arts.

La UPC, en aquest taller pretén donar recursos per ajudar a mantenir el benestar emocional del col·lectiu universitari en bones condicions i estratègies d’autocura i autoconeixement.

Esperem que els que no vàreu poder fer-lo ara tingueu l’oportunitat i que el pugueu gaudir.