Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Curs d'introducció per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB.

Curs d'introducció per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB.

Del 4 al 22 de setembre es durà a terme uns cursos gratuïts de diverses matèries dirigits a l'estudiantat de nou accés als graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.
Curs d'introducció per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB.

Del 4 al 22 de setembre s'han programat uns cursos introductoris per a l'estudiantat de nou accés als graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (ATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (EGG). Aquests cursos són gratuïts.

L'objectiu de l'oferta formativa és consolidar els coneixements que seran més útils en el primer curs del graus.

En el cas del grau d'Arquitectura Tècnica i Edificació, està pensat per a aquell estudiantat que necessiti reforç en les assignatures de Fonaments Matemàtics, Mecànica i Dibuix del primer curs del grau, és a dir, que no hagi cursat al batxillerat les assignatures de Matemàtiques II, Dibuix Tècnic II i Tecnologia i Enginyeria II. També és molt recomanable per l'estudiantat procedent de CFGS.

En el cas del grau d'Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica, està pensat per a aquell estudiantat que necessiti reforç en les assignatures de Àlgebra i Càlcul del primer curs del grau, és a dir, que no hagi cursat al batxillerat les assignatures de Matemàtiques II o Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II. També és molt recomanable per l'estudiantat procedent de CFGS.

De totes maneres aquests cursos estan oberts a qualsevol estudiant.

S'han programat els següents grups:

• Fonaments matemàtics d'ATE
    • dimecres, de 12 a 14 hores - aula S.2
    • divendres, de 15 a 17 hores - aula S.2
  • Mecànica d'ATE:
    • dilluns, de 15 a 17 hores - aula S.2
    • dimecres, de 15 a 17 hores - aula S.2
  • Dibuix Arquitectònic d’ATE:
    • dimarts, de 15 a 17 hores - aula S.2
    • dijous, de 15 a 17 hores - aula S.2
  • Càlcul i Àlgebra d'EGG:
    • dimarts, de 12 a 14 hores - aula 0.4
    • dimecres, de 12 a 14 hores - aula 0.4

És impresicindible que, si t'interessa, t'inscriguis mitjançant aquest formulari.