Conferència "Cartografia i geovisualització"

El 13 de setembre a les 12 h el professor Jesús Reyes Núñez, de la universitat Lorand Eotvos de Budapest, impartirà la conferència “Cartografia i geovisualització”

Dimecres 13 de setembre de 2023 a les 12 h a l'EPSEB (a la Biblioteca) el professor Jesús Reyes Núñez de la universitat Lorand Eotvos de Budapest impartirà la conferència "Cartografia i geovisualització". Aquesta conferència està especialment adreçada a estudiantat del grau en Enginyeria de Geoinformació i Geomàtica i al professorat de l'EPSEB.

El professor Reyes va ser el responsable fins al 2015 de la Comissió "Cartography and Children" de la International Cartographic Association, i vicepresident de la mateixa comissió fins a l'actualitat.