Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Oferta de pràctiques dins el Programa Campus Rural

Oferta de pràctiques dins el Programa Campus Rural

Nova oferta del Programa Campus Rural 2024 per a l'Ajuntament de Gironella
Oferta de pràctiques dins el Programa Campus Rural

Dades

Què és el programa Campus Rural?

El Programa Campus Rural és una iniciativa desenvolupada pel Ministerio para la Transición Ecológica y el reto demográfico, en col·laboració amb el Ministerio de Universidades i les Universitats Públiques Espanyoles. El Programa permet que els universitaris de qualsevol titulació oficial puguin dur a terme pràctiques acadèmiques a municipis de menys de 5000 habitants, en zones rurals, amb problemes de despoblació de qualsevol Comunitat Autònoma de l'estat espanyol. Aquestes pràctiques es fan a través d'entitats, les dependències de les quals estan ubicades a les zones objecte de la iniciativa, ja sigui empreses, ajuntaments, mancomunitats o altres organismes.