Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / BIP a Tallinn (Estònia)

BIP a Tallinn (Estònia)

Saps que pots fer una mobilitat ERASMUS reduïda, en temps i costos, seguint un Blended Intensive Program (BIP)? Aquí et fem una proposta per fer-ne un a Tallin (Estònia)
BIP a Tallinn (Estònia)

Pràctica en Rehabilitació (BIP a Estònia)

L'objectiu principal d'aquest programa és fer una pràctica in situ de rehabilitació integral d'un edifici de Tallinn (Estònia), des de la física de la construcció, els conceptes bàsics de calefacció i ventilació i eficiència energètica, l'estimació de costos, la recerca en formigó i la modelització Revit, amb un esperit de treball cooperatiu i internacional.

27 i 28 de setembre de 2023 - Formació virtual.
2 al 6 d'octubre de 2023 - Formació presencial a Tallinn (Estònia).

A qui està adreçat

Adreçat a l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació que hagi cursat l'assignatura Taller 5: Diagnosi o equivalent.

Cal que l'estudiantat candidat tingui un nivell anglès suficient per poder participar al BIP.

Cal contactar amb els professors

Hi ha 10 places per l'estudiantat de l'EPSEB, ETSAV, ETSAB i ETSECCPB

Reconeixements

La realització d'aquesta activitat pot comportar el reconeixement de 3 ECTS.

Reunió informativa sobre el BIP