Oferta de beques per al Servei d'Infraestructures de la UPC

05/07/2024

El Servei d'Infraestructures convoca noves beques d'aprenentatge en l'àmbit de la sostenibilitat, la gestió energètica, el suport en el desenvolupament de projectes, el seguiment d’obres i la gestió d'instal·lacions dels edificis de la Universitat.

Aquestes beques poden ser una bona oportunitat per aprendre a través de la gestió dels edificis, instal·lacions i campus, també pots aprofitar per a fer un TFE relacionat amb el contingut de la Beca. Aprofita-ho!

Beca SIRENA de suport a la gestió energètica

• Del 16/09/2024 al 31/07/2024
  • Termini per demanar la beca: 10/07/2024

Tasques a realitzar:

• Seguiment dels consums d’energia i aigua de la UPC.
  • Suport en les tasques de comunicació i conscienciació de l'impacte energètic de la Universitat.
  • Suport en l'elaboració d'estratègies per a la millora de la gestió energètica dels edificis i campus.

Beca Oficina tècnica del Servei d’Infraestructures

• Del 16/09/2024 al 31/07/2024
  • Termini per demanar la beca: 10/07/2024

Tasques a realitzar:

• Suport en el desenvolupament de projectes de reformes i rehabilitació als edificis de la UPC.
  • Suport en la visualització 3D i fotomuntatges de propostes d'actuació als edificis de la UPC.
  • Seguiment de l'execució d'obres que es duen a terme des del Servei d'Infraestructures.
  • Suport en l'execució i la gestió de la documentació relativa als edificis de la UPC.

Beca Gestió d’instal·lacions

• Del 09/09/2024 al 31/07/2024
  • Termini per demanar la beca: 09/07/2024

Tasques a realitzar:

• Visita dels edificis i campus de la Universitat, així com els espais més desconeguts.
  • Suport introducció de dades en el GMAO (Gestió de manteniment assistit per ordinador) de la UPC.
  • Suport en l'anàlisi i control de dades del BMS (Building Management Systems) de la UPC.