Beques de la Fundació hna

13/05/2024

Nova edició del programa de beques dirigida a estudiantat que es troba en l'últim curs del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació. El termini d'aquesta convocatòria finalitza el 14 de juny.

La Fundació hna, entitat sense ànim de lucre promoguda per Grup hna, té entre els seus fins la promoció de la professió de l'Arquitectura Tècnica, amb especial èmfasi en els futurs i les futures professionals, tal com ve establert en els seus estatuts. Per això, convoca la IV edició de les seves “beques Fundació "hna”, dotades amb 30.000 euros, l'objectiu dels quals és ajudar econòmicament a estudiantat en la recta final dels seus estudis.

Es dirigeixen a estudiantat que es trobi cursant l'últim any del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació. Aquestes ajudes busquen també enriquir el col·lectiu exercent d'aquesta professió, promovent la diversitat de l'estudiantat i, per això, reserven pressupost específic a estudiantat amb discapacitat.

Trobaràs tota la informació en el següent enllaç: https://www.fundacionhna.es/becas-fundacion/finalizacion-estudios-2024