Qüestió de vida o mort: Canvi Climàtic i Confort tèrmic als domicilis dels pacients Crònics complexos (Projecte 4C)

10/06/2024

Busquem estudiantat de GATE, MUCAE o MUDIATEC que vulgui participar en un projecte de recerca amb la Mútua de Terrassa, que relaciona el canvi climàtic i els efectes que té en la salut dels pacients crònics.

Busquem estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació o dels màsters universitaris en Construcció Avançada en l'Edificació o en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació, per recollir dades durant aquest mateix estiu.

Dedicació durant un mes, juny/juliol, i condicions econòmiques a concretar, segons la dedicació i disponibilitat, durant l'entrevista amb la responsable per part de l'EPSEB: la professora Montse Bosch (montserrat.bosch@upc.edu).

Es prega a les persones interessades que enviïn un correu a Montse Bosch el més aviat possible.